In articolele pentru SEO, continutul ocupa un loc important intre factorii de ranking si in 2018. Cu siguranta Google acorda atentie calitatii, astfel ca va performa mai bine pe termen lung continutul care reuseste sa atraga atentia userului si care isi dovedeste utilitatea in rezolvarea unei probleme specifice.

Ne-am dorit sa abordam acest subiect, in contextul in care ne-am alaturat demersului WeContent de a crea o comunitate de specialisti in content advertising si strategie de continut SEO. Astfel, un prim pas facut de organizatori este evenimentul din 1 noiembrie, din cadrul Plaza Mall, despre care am scris mai multe detalii in articolul WeContent, evenimentul de content marketing care reuneste specialisti din Romania si UK. Va invitam sa participati la eveniment, iar in randurile urmatoare sa cititi detalii despre perspectiva noastra pe marginea acestui subiect.

1.1 Continut optimizat pentru intentii de cautare

Una dintre provocari in momentul in care iti doresti sa scrii continut este determinarea subiectelor de interes. Astfel, inainte sa ajunga la un redactor, un specialist SEO este implicat in alegerea temelor care urmeaza sa fie abordate in articole. Acesta va analiza volumul de cautari si nivelul de competitivate pe un subiect si in baza lor va face recomandarile necesare pentru a avea un continut optimizat.

Redactarea unui articol SEO se va face de un specialist (content writer) care va dezvolta un subiect, in functie de complexitate, in pana la 2000 cuvinte. Articolele SEO inseamna, cu alte cuvinte, dezoltarea de continut util, informational, convingator si valoros care vine in interesul utilizatorului.

 

1.2 Articole evergreen, pe subiecte de interes permanent

 

Continutul poate rezolva probleme de business. Daca beneficiezi de o buna strategie de continut, rezultatele nu ar trebui sa intarzie sa apara: vei obtine back-links care contribuie la cresterea vizibilitatii SEO, trafic de calitate si, in final, mai multe conversii.

Articolele de tip evergreen ajuta la indeplinirea acestor obiective pentru ca este un tip de continut care va atrage trafic si in urmatoarele luni sau ani de la publicare. Astfel, subiectele pe care scrii este important sa treaca testul timpului. Spre exemplu, alege-ti un topic mereu fresh ca “martorii din bord” si construieste un articol informativ pe aceasta tema.

 

Native advertising

 

Conceptul de native advertising se refera la acel tip de continut in care mesajul este livrat intr-o forma similara contextului in care apare. Acest tip de articol se va incadra natural in linia editoriala a platformei in care este integrat si aduce un beneficiu clar utilizatorului, oferindu-i acestuia informatiile de care avea nevoie. În aceasta directie, avem la dispozitie in cadrul DWF peste 200 de publicatii romanești (site-uri cu o autoritate buna) in care plasam articole de native advertising.

 

1.3 Bune practici pentru redactarea articolelor

 

In cele ce urmeaza, trecem in revista cateva directii de care trebuie sa tii cont:

Efectuați o cercetare aprofundată a cuvintelor cheie

Cercetarea cuvintelor cheie este întotdeauna cel mai important pas când vine vorba de SEO.

Este vital să știi ce caută utilizatorii tăi, altfel aleargă pe gâște sălbatice.

De asemenea, este foarte util să știi ce fac concurenții tăi, așa că asigură-te că cercetezi și aprofundezi subiectul pe care il abordezi.

Puteți utiliza Instrumentul de optimizare a conținutului și instrumentul pentru cuvinte cheie pentru a găsi cuvinte cheie relevante.

Articole recomandate:

Web design: importanta design-ului in marketing-ul online

Locație

Zaharia Stancu 21,

Brașov, România

Contactează-ne!

Phone: +40 0737598024

Contact@Nestelevated.ro

Work time.

Follow.